A webáruházban a számodra is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a Te érdeklődési körödnek megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudod tiltani, de kár lenne, mert egy csomó jó dologról maradnál le.

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Kérjük ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Anton kártyajáték

990 Ft
Menny.:db

1 pakli, 2 játék: Fekete Péter és Memóriajáték egyben! A népszerű mesekönyvekből ismert szereplők és jelenetek elevenednek meg az új Anton kártyajáték lapjain. A gyerekek felváltva játszhatják az izgalmas és szórakoztató Fekete Pétert, valamint a vizualizációt és az emlékezőképességet fejlesztő Memóriajátékot. Lapok száma: 34+1 A doboz tartalmazza a játékleírásokat, de itt is elolvashatod:  

FEKETE PÉTER A játékban tetszés szerinti számú játékos vehet részt, de legalább kettő. Kezdéskor a kártyákat jól össze kell keverni, és a játékosok között egyenlően szét kell osztani. Ha valamelyik játékos kártyái között két azonos sarokjellel ellátott lapot talál, akkor ezeket lerakhatja. Ezután megkezdődik a „húzás”: akinek a legtöbb kártya maradt a kezében, attól a baloldali szomszédja egy lapot húz, tőle pedig a következő és így tovább. Ha a játékosnak a húzott kártya másodpéldánya a kezében van, akkor ezt a két kártyát – amelyeknek sarokjelzése azonos – lerakja. Ez így megy tovább mindaddig, míg az egyik játékosnak a „Fekete Péter” egyedül marad a kezében, és így ő maga is Fekete Péter lesz, azaz a játék vesztese.

MEMÓRIAJÁTÉK Ezt a játékot kettő vagy több játékos is játszhatja. A kártyajáték 34 lapból áll, a „Fekete Péter” lapot ki kell venni. Jól keverjétek meg a kártyalapokat, majd képpel lefelé helyezzétek az asztalra. Sorsoljátok ki, hogy ki kezdje a játékot. A kezdő játékos fordítson fel két lapot. Ha párt talál, akkor azt tegye maga elé, és folytassa a játékot. Ha nem talált egyformát, akkor a lapokat tegye vissza a helyükre, és most már a következő játékos fordít fel két lapot. A játék akkor ér véget, ha minden lap elfogy az asztalról. Számoljátok össze, ki találta meg a legtöbb párt: ő a memória bajnoka.

Elérhetőség: 100 db raktáron
Cikkszám: KMBR-anton-kartya
Nem értékelt

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.